Printová kampaň

OSF

Zúčastnili sme sa na medzinárodnej kreatívnej súťaži Young Lions Slovakia. S touto jednoduchou prácou pre Nadáciu Otvorenej Spoločnosti sme vyhrali 1. miesto. Zamerali sme sa na vytvorenie minimalistickej printovej kampane s jasným odkazom pre cieľovú skupinu.

Klient:
Open Society Foundation (OSF)
Rozsah práce:
  • Concept idea
  • Copywriting
  • Print design
Webstránka:

Klient chcel B-2-B kampaň zameranú pre HR špecialistov a podnikateľov, ktorí budú podporovať vysokú profesionálnu úroveň svojej práce a ktorí chápu, že farba pleti alebo príslušnosť k určitej etnickej či národnostnej menšine by nemala byť faktorom, ktorý rozhoduje o prijatí alebo odmietnutí pri pracovných pohovoroch. Jediným rozhodujúcim faktorom sú profesionálne požiadavky.

Výsledok kampane








Záver

Popravde, boli sme veľmi milo prekvapení po výsledkoch poroty, ktorá sa rozhodla udeliť nám 1. miesto v kategórií PRINT v celoslovenskom kole medzinárodnej súťaže Cannes Young Lions. Drvivá väčšina prác boli prepracované foto-vizuály na vysokej úrovni, možno práve preto sa porota rozhodla ísť cestou jednoduchosti a výstižnosti. Sme hrdí na to, že sme mohli byť súčasťou medzinárodneho festivalu kreativity v Cannes a reprezentovať Slovensko v tejto prestížnej súťaži!

48
účastníkov
1.
miesto
48
hodinový deadline
Do you like it? Share it with friends
Share on FacebookTweet about this on TwitterPin on Pinterest
Ďalší projekt